درمان فوری استرس
نوشته شده توسط : reza

 
وسواس یكی از مهمترین دلایل ناتوانی در جهان است و در جهان استرس زای امروز امکان ابتلا به آن برای همه وجود دارد و ممكن است بسیاری از ما بدون اطلاع آنها رنج ببریم.اگر دو بار به اتو بروید و ببینید سیم را قطع کرده یا در ماشین را بسته اید ، این طبیعی است. اما نگران نباشید ، این مشکل یک راه حل دارد.وسواس (OCD) نوعی اختلال اضطرابی است که با افکار غیرقابل کنترل و ناخواسته و الگوهای رفتاری تکراری مشخص می شود که خود را ملزم به انجام آن می دانید.تحقیقی توسط دانشمندان در این زمینه برای معرفی روشی ساده برای رهایی از این مشکل انجام شده است که در این قسمت از نمناک به آن خواهیم پرداخت. یک دانشمند با استفاده از این مطالعه چندین دانش آموز را که دچار استرس و اضطراب شدید بودند نام برد.

درمان وسواس فکری در نوجوانان


دادن.از نیمی از دانش آموزان خواسته شد که احساسات و افکار عمیق خود را به درخواست معلم خود به مدت 8 دقیقه یادداشت کنند و به نیمی دیگر وقت بیشتری داده شد تا درمورد آنچه روز قبل انجام دادند بنویسند.در حالی که شروع OCD معمولاً در دوره بلوغ یا بزرگسالی اتفاق می افتد ، کودکان گاهی اوقات علائمی شبیه به علائم ODC را تجربه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبک زندگی کلیک کنید.ورزش یک روش بسیار طبیعی و م toثر برای کاهش اضطراب است.وسواس در صورت عدم درمان به موقع می تواند عواقب و مشکلاتی را در زندگی فرد ایجاد کند که اصلی ترین آنها انزوا است.

طرز تهیه 6 نمونه از بهترین دمنوش‌ها در طب سنتی برای درمان


فعالیت بدنی و ورزش منظم داشته باشید.اگر می توانید وسواس خود را پیش بینی کنید ، می توانید با سهولت بیشتری با آن مقابله کنید. سعی کنید بقیه روز را بدون نگرانی سپری کنید. قسمت اول قرار گرفتن در معرض و پیشگیری از واکنش و قسمت دوم شناخت درمانی است.

مقابله با استرس + 12 راه برای کمک به حفظ آرامش ...


قرار گرفتن مداوم در معرض نگرانی و وسواس به تدریج از آنها می کاهد.اگر به میکروب ها حساسیت دارید و پس از لمس هر چیزی دست های خود را می شوید ، درمانگر از شما می خواهد با یک دستگاه میکروبی نسبی که به آن حساسیت دارید مانند دستگیره در تماس بگیرید ، باید در برابر شستن دست خود مقاومت کنید. در طول مقاومت ، اضطراب شما به تدریج کاهش می یابد و متوجه می شوید که هنگام نشستن اتفاق خاصی نمی افتد ، همچنین یاد می گیرید در برابر رفتارهای وسواسی خود مقاومت کنید ، استرس شما کاهش می یابد و متوجه می شوید که رفتارهای وسواسی تکراری ضروری هستند.این قسمت از درمان به افکار وسواسی متمرکز است ، که اساس اصلی رفتار وسواسی است و به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه با افکار اغراق آمیز به روشی سالم و م dealثر برخورد کنید ، که باعث می شود احساس مسئولیت زیادی کنید.روشهای دیگری نیز در درمان وسواس استفاده می شود که مهمترین آنها موارد زیر است. داروها اغلب برای درمان وسواس شدید توصیه می شوند.

رفع استرس نی نی سایت


در این روش گروهی از افراد مبتلا به OCD توسط یک درمانگر دور هم جمع می شوند. خواب کافی تأثیر مثبتی در درمان اختلال وسواس فکری عملی دارد. یکی از قدرتمندترین استراتژی ها از بین بردن رفتارها و الگوهای وسواسی است که وسواس را ادامه می دهد.

استرس مشکلات قلبی


هر وقت خود را در معرض محرک های خود قرار می دهید ، اضطراب شما کاهش می یابد و می فهمید که کنترل بیشتری از آنچه فکر می کردید دارید و ترس شما نسبت به قبل کمتر است. هنگام برخورد با وسواس ، به تدریج احساس کنترل وضعیت می کنید. کارهایی را که دوست دارید انجام دهید. در بسیاری از موارد ، تمایل به نگرانی مانند گذشته نخواهد بود.

درمان استرس و افسردگی


از آنچه انجام داده اید تصویر ذهنی کاملی ایجاد کنید و سپس به خود یادآوری ذهنی دهید." هر روز زمان مشخصی تنظیم کنید ، مثلاً دو یا سه دوره 10 دقیقه ای که در این مدت اجازه می دهید توهمات ظاهر شود. آن را سرکوب یا اصلاح نکنید ، فقط آن را تماشا کنید و سپس کارهای روزمره خود را دنبال کنید. بر ایده هایی که برای شما بیشتر اهمیت دارند تمرکز کنید ، سپس آنچه را که در مورد موضوع می گویید با هر ضبط صوت ضبط کنید.

برای درمان استرس چه بخوریم


.شدت ترس: موقعیت

داروی غلبه بر استرس


روش درمان وسواس فکری چندان تفاوتی با وسواس عملی ندارد. فرقی نمی کند که به اختلال اضطراب شدید مبتلا هستید یا فقط احساس اضطراب و ناراحتی می کنید ، ممکن است تمایلی به مصرف دارو نداشته باشید.حتما شنیده اید که راهبان بودایی ژاپنی می توانند ساعتها کاملاً بیدار و آرام مراقبه کنند.اگر تنش و اضطراب دارید ، یک فنجان چای بابونه به آرامش شما کمک می کند. در یک مطالعه ، محققان 200 میلی گرم L-tannanine به افراد دادند و سپس آنها را تحت اضطراب قرار دادند. برای انجام 4-7-8 تنفس ، از طریق دهان خود را به طور کامل بیرون دهید و سپس از طریق بینی تا چهار شماره نفس بکشید ، نفس خود را تا هفت عدد نگه دارید و اکنون به آرامی از طریق دهان و تا هشت شماره نفس خود را بیرون دهید.اگرچه لیموترش به طور کلی بی خطر است ، اما مراقب باشید ، زیرا برخی مطالعات نشان داده اند که مصرف زیاد لیموترش ممکن است باعث افزایش اضطراب شود. اسطوخودوس در دسته دوم قرار می گیرد ، یعنی حاوی ترکیبات آرام بخشی است که برای درمان بی خوابی مفید است.

درمان استرس و تپش قلب


بادرنجبویه به شکل چای و کپسول فروخته می شود و معمولاً با سایر گیاهان تسکین دهنده مانند رازک ، بابونه و سنبل الطیب ترکیب می شود.بیماران مبتلا به اختلال اضطراب عمومی به مدت 8 هفته از مکمل های بابونه استفاده کردند و مشخص شد که علائم اضطراب آنها در مقایسه با بیمارانی که دارونما مصرف کرده اند ، به طور قابل توجهی کاهش یافته است.در قرون وسطی از گیاه بادرنجبویه برای کاهش استرس و اضطراب و خواب راحت استفاده می شد. وقتی واقعاً مضطرب هستید و روی تردمیل می روید ، می بینید که بعد از تمرین خیلی راحت هستید. در رایحه درمانی از رازک برای بالش نیز استفاده می شود.گل ساعتی گیاه آرام بخشی است.رایحه اسطوخودوس هیجان و تنش عاطفی را کاهش می دهد. دانش آموزانی که عصاره اسطوخودوس را قبل از آزمون استنشاق می کردند ، اضطراب کمتری داشتند ، گرچه برخی گزارش کردند که ذهن آنها در طول آزمایش خسته شده است.




:: موضوعات مرتبط: موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: درمان استرس , استرس ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: